قیمت هر کیلو خاویار

قیمت هر کیلو خاویار در سال ۲۰۲۲

قیمت هر کیلو خاویار در سال ۲۰۲۲ چند است؟ قیمت هر کیلو خاویار در سال ۲۰۲۲ در میان هر یک از گونه های خاویاری که در ایران تولید می شود را می توانید از طریق نمایندگی هایی که در کشور وجود دارد جست و جو کنید. خاویارها معمولا به صورت ریپک شده و یا کیلویی به فروش می رسند و به دست مشتری می رسند.

قیمت هر کیلو خاویار در سال ۲۰۲۲

خاویارها معمولا به سبب نوع خاویاری که دارند قیمت گذاری می شوند. کیفیت و میزان سفارش برای هر خاویار نیز می تواند بر قیمتی که برای آن خاویار گذاشته می شود تاثیر گذار باشد. هرسال معمولا به دلیل وجود تورماتی که در بازار ایران وجود دارد قیمت ها دچار تغییر می شوند. موارد مختلفی در کشور وجود دارد که توانسه بر قیمت خاویارهای تولید شده در ایران تاثیر بگذارد و آن موارد عبارت است از:

رنگ طبیعی

نداشتن ناخالصی

دریایی یا پرورشی بودن

نوع ماهی خاویاری (فیل‌ماهی، تاس ماهی و ازون‌برون)

شفافیت دانه‌های خاویار

اندازه دانه‌ها (ریزی و درشتی)

بسته‌بندی بهداشتی و استاندارد

داشتن تأییدیه‌های لازم سازمان‌های غذایی معتبر

 

قیمت هر کیلو خاویار

قیمت خاویار برای هر کیلو

یکی از محصولاتی که امروزه در کشور ایران تولید می شود خاویار است. خاویارها معمولا به صورت عمده و خرده به فروش می رسد و قیمت های آنها نیز براساس نوع سفارش مشتی می تواند کم و زیاد شود. برای هر کیلو از نمونه خاویارهایی که در ایران تولید می شود به مجموعه های معتبر نظیر رایبد خاویار مراجعه نمایید چون با مراجعه به این نمایندگی ها می توانیم باکیفیت ترین خاویارها را با یک قیمت مناسب خریداری نمایید.

انواع فواید و خواص مهم خاویار

جلوگیری از ایجاد و پیشگیری انواع سرطان

تقویت سیستم دفاعی بدن

افزایش ضریب هوشی بخصوص در کودکان

تامین مقادیر زیادی از مواد معدنی بدن

زیبا سازی پوست

جلوکیری از بیماری های قلبی

تامین بدن از انواع ویتامین ها

قیمت هر کیلو خاویار

نمایندگی های بزرگ فروش خاویار

برای فروش خاویار در ایران نمایندگی های مختلفی تاسیس شده اند. تعداد فروشگاهها و نمایندگی هایی که در کشور ایران وجود دارند بسیار زیاد است. رایبد خاویار یکی از نمایندگی های بزرگ موجود در ایران است که خودش دارای نمایندگی های مختلفی در ایران می باشد. برای خرید انواع خاویارهای باکیفیت خود می توانید به مراکز فروش بزرگ در کشور مراجعه نمایید. با ورد به سایت فروشگاه رایبد خاویار می توانید انواع خاویارهای موجود در ایران را با یک قیمت مناسب خریداری نمایید.

قیمت هر کیلو خاویار

قیمت خاویار طلایی برای هر کیلو

تخم موجود در شکم ماهی های خاویاری شیب، قره برون و چالباش را پس از استحصال خاویار طلایی می نامند. آسترا نام دیگری است که به خاویار طلایی اختصاص داده می شود. قیمت هر کیلو از انواع خاویارهای طلایی که در ایران تولید می شود چند است؟ خاویارهای طلایی معمولا به سبب رنگی که دارند دارای قیمت بیشتری هستند. برای استعلام از قیمت انواع خاویارهای طلایی در بازار با شماره ای که در این صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید.

قیمت هر یک کیلو انواع خاویار

ماهی های خاویاری که در ایران تولید می شوند انواع مختلفی دارد و همین موضوع سبب شده تا خاویارهای متفاوتی نیز در کشور ایران تولید شود. قیمت هر یک از خاویارها براساس نوع ویژگی که دارد می تواند متفاوت باشد، هر خاویار ویژگی هایی دارد که مختص به خودش است و منحصر به فرد است. برای استعلام از قیمت انواع خاویارهایی که در ایران تولید می شود می توانید به سایت رایبد خاویار مراجعه نمایید و یا با مشاورین فروشی که این مجموعه دارد در ارتباط باشید.

قیمت خرید خاویار در خارج برای سال جدید

یکی از محصولاتلوکس صادراتی که در ایران تولید می شود خاویار است. معمولا محصولاتی که لوکس باشد در زمینه صادرات از آنها استفاده می شود، همین موضوع سبب شده تا قیمت خاویاری که برای صادرات به خارج فرستاده می شود گرانتر باشد. خاویارهایی که برای صادرات استفاده می شوند معمولا با نرخ پول جهانی که همان دلار و یورو است محاسبه می شود. بهتر است قبل از خرید خاویار برای صادرات به خارج اول استعلام قیمتی خود را انجام دهید.

قیمت هر کیلو خاویار

خاویار ایران دارای چه قیمتی است؟

ایران کشوریست که تولید کننده انواع مختلفی از خاویارها می باشد و هر یک از خاویارهایی که در این کشور تولید می شوند دارای انواع مختلفی هستند. قیمت هر یک از خاویارها به سبب نوع خاویاری که دارند می تواند متفاوت باشد، قیمت ها امروزه در ایران براساس کیفیتی که خاویارها دارند بین 2 میلیونو سیصد تا 1 میلیونو چهارصد تومان متغییر است. از انواع خاویارهای باکیفیت ایرانی می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم.

بلوگا

آسترا

سوروگا

بری

برخی از مشخصه های مهم خاویار اصل ایرانی:

رنگ طبیعی

شفافیت مطلوب

اندازه دانه های استاندارد

نداشتن ناخالصی

بهداشتی بودن خاویار

داشتن تاییدیه ها

قیمت هر کیلو خاویار

خاویار برای صادرات چند است؟

در بخش صادرات قیمت تمام کالاها بسیار بالاست چون لوکس ترین کالاها برای بحث صادرات مصرف می شوند و اینکه مجوزاتی که برای این محصولات در کشور مقصد باید گرفته شود نیاز هزینه های اضافی زیادی دارد. خاویارهای صادراتی معمولا با نرخ ارز قیمت جهانی محاسبه می شود و همین موضوع سبب تغییرات قیمتی اساسی شده است. پس بهتر است قبل از ثبت سفارش خود در ایران یک استعلام قیمتی داشته باشید.

به منظور شناخته انواع خاویار باید موارد زیر را مد نظر داشت:

شفافیت و زیبایی رنگ دانه ها

خاویار تقلبی دانه های بسیار تیره رنگ دارد

نوع بسته های خاویار اصل شیک و حرفه ای می باشد

برند های خاویار تقلبی معمولا نا آشنا هستند

و……

قیمت هر کیلو خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای فتحی
شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09114623642
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335