قیمت هر کیلو خاویار

قیمت فروش خاویار صادراتی در کشور های خارجی

قیمت فروش خاویار صادراتی در کشور های خارجی  چند است؟ خاویار ایرانی به عنوان یک محصول لوکس بیشتر به کشور های اروپایی صادر میشود و از اروپا به کشور های دیگر بنابراین قیمت خاویار در کشور های خارجی بستگی به قیمت خاویاری دارد که در اروپا به فروش می رسد. قیمت خاویار در کشور های خارجی به چند عامل مهم از جمله کیفیت بالای محصول می باشد چرا که این موضوع که خاویار با کیفیت و اصیل ایرانی که طبیعی باشد را تهیه کنند در اروپا بسیار مهم می باشد و عامل بعدی اندازه بسته بندی خاویار ها می باشد. کشور هایی که بیشترین سفارش خاویار را دارند:
. آلمان
. ایتالیا
. فرانسه
. اسپانیا
. انگلیس

قیمت خاویار در خارج از کشور چند می باشد؟

کشور های اروپایی در طول سال بیشترین سفارش خاویار را ثبت می کنند و کشور های دیگر می توانند خاویار ایرانی دلخواه خود را از اروپا خریداری کنند به همین دلیل می توان گفت قیمت خاویار در خارج از کشور به قیمت فروش آن در اروپا بستگی دارد. یکی دیگر از عواملی که قیمت خاویار را تحت تاثیر قرار می دهد نوسانات قیمت ارز می باشد که تعیین کننده قیمت خاویار خارج از کشور می باشد.

برند های تولید کننده خاویار در ایران کدامند؟

در سال های گذشته فقط استان های شمالی گیلان و مازندران مشغول به پرورش و فروش خاویار بودند اما با گذشت زمان و با افزایش دانش تولید و پرورش خاویار و سوددهی بالای آن امروزه شاهد این موضوع هستیم که در کل کشور شرکت های تولید کننده خاویار وجود دارند که بعضی از معروف ترین برند ها شامل موارد زیر است:
. رایبد خاویار
. باهو خاویار
. خاویار ایران
. خاویار کالچر
. خاویار میراث
. مازند خاویار

قیمت خاویار برای فروش داخلی و خارجی؟

قیمت خاویار در داخل کشور همیشه متفاوت از خارج از کشور ( خاویار صادراتی ) می باشد . قیمت خاویار در داخل کشور به نوع ماهی خاویاری که خاویار از آن به دست آمده باشد و درجه کیفیت آن و همینطور اندازه بسته بندی شده آن که به صورت تکی باشد یا عمده بستگی دارد اما قیمت خاویار در خارج از کشور علاوه بر دلایل بالا به مواردی همچون کسب مجوز صادرات ، هزینه بسته بندی و ارسال ، هزینه های گمرک و … بستگی دارد.

قیمت توزیع خاویار در ایران برای صادرات

همانطور که بارها در مقالات خود به این موضوع اشاره کرده ایم قیمت خاویار در ایران برای صادرات ابتدا به نوع خاویار مورد نظر بستگی دارد . در حال حاضر بیش از پنج نوع خاویار به کشور های دیگر صادر میشود : بلوگا‌ ، بری ، آسترا ، طلایی ، کلاسیک ، فشرده و … عامل بعدی در تعین قیمت اندازه بسته بندی خاویار می باشد بسته ها شامل : ۳۰ گرمی ، ۵۰ گرمی ، ۱۰۰ گرمی ، ۱۲۵ گرمی و … یا به صورت عمده می باشد.

 بهترین خاویار برای صادرات کدام است؟

ایران دارای انواع خاویار می باشد که بسیار در سطح دنیا معروف است اگر بخواهیم چند مورد را نام ببریم در اول لیست باید به خاویار الماس اشاره کنیم که لوکس ترین و نادر ترین خاویار ایرانی می باشد که در رستوران های خارج از کشور دارای طرفداران بسیاری است. خاویار طلایی یکی دیگر از خاویار های صادراتی به شمار می آید اما به طور معمول بیشترین نوع خاویاری که به کشور های خارجی صادر میشود خاویار بلوگا است که نسبت به دو خاویار بالا قیمت مناسب تری داشته در دسترس تر بوده و دارای کیفیت و عطر و طعمی مطلوب است.

فروش خاویار بلوگا صادراتی در ایران

خاویار بلوگا ، خاویار به دست آمده از ماهی شیر ماهی می باشد که به خاطر کیفیت بالا و طعم مطلوب از نظر مشتریان
در بین خاویار های صادراتی جای می گیرد. رنگ این خاویار در طیف طوسی تیره و سیاه جای می گیرد و نمایندگی های معتبر فروش خاویار با کسب مجوز صادرات برای خاویار بلوگا آن را در بسته بندی های مختلف به صورت تکی و عمده به کشوری که سفارش داشته باشد ارسال می کنند و قیمت آن با توجه به قیمت روز ارز و دلار محاسبه می گردد.

انواع خاویار بلوگا صادراتی در ایران

  • خاویار بلوگا سلکشن
  • خاویار بلوگا امپریال
  • خاویار بلوگا رویال
  • خاویار بلوگا الماس
  • خاویار بلوگا درجه یک
  • خاویار بلوگا درجه دو

قیمت فروش خاویار صادراتی

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای فتحی
شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09114623642
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335