خاویار رایبد خاویار در بازار

خرید و قیمت انواع خاویار آسترا ۵۰ گرمی

خرید و قیمت انواع خاویار آسترا 50 گرمی چگونه است؟ یکی دیگر از مهم ترین و پرطرفدار ترین دسته های خاویار، دسته خاویار آسترا می باشد. این نوع خاویار نیز با حجم گرمی متفاوت در بازار عرضه می شود و شما به راحتی می توانید این نوع خاویار را از سایت های معتبر و نمایندگی های فروش خریداری کنید.

خرید خاویار طلایی آسترا

یکی از پرطرفدارترین نوع خاویار که با طیف های رنگی متنوع نظیر قهوه ای و زیتونی و همراه با چربی کمتر از بقیه ی خاویار ها که بسیار مورد توجه خریداران خاویار قرار می گیرد.

خرید خاویار پرورشی آسترا ایران

خرید و قیمت انواع خاویار آسترا چگونه است؟ همانطور که میدانید خاویار یکی از پرطرفدار ترین نوع خوراکی در جهان می باشد و ایران نیز یکی از مهم ترین منبع خاویار به حساب می آید. خاویار پرورشی آسترا که تفاوت زیادی با خاویار آسترا اصل ندارد و دارای تمامی خاصیت هاست و طعم لذیذ و گردویی دارد.

خاویار آسترا چیست؟

این خاویار از ماهی قره برون یا چالباش از گونه های تاس ماهیان استحصال و تهیه می شود که طعم  لذیذی و خاصیت های منحصر به فرد خودش را به همراه دارد. برای تهیه بهترین گونه خاویاری در وزن های گوناگون به سایت فروشگاه رایبد خاویار مراجعه کنید. این خاویار رنگ های متنوع ای دارد برای مثال قهوه ای تیره یا قهوه ای روشن با زمینه رنگ زیتونی.

خاویار آسترا ایران قیمت

قیمت خاویار آسترا و نوع معمولی آن از خاویار امپریال ارزان تر می باشد. خاویار استرا در وزن های مختلف کیلویی و گرمی در نمایندگی رایبد خاویار برای مشتری های داخلی و خارجی به همراه لیست کلی قیمت میان محصول ها وجود دارد. با مراجعه به سیات فروشگاه نیز می توانید از جدید ترین لیست قیمت محصول ها مطلع شوید.

خرید و قیمت انواع خاویار آسترا ۵۰ گرمی

قیمت خاویار آسترا پرورشی

خاویار آسترا از خاویاران پرطرفدار می باشد و تنها خاویار هایی که از دریای خزر استحصال می شدند پاسخگوی متقاضیان ایرانی و خارجی نبود. از این رو افراد کارآفرین این نوع خاویار را به صورت پرورشی تولید و وارد بازار کردند. قیمت خاویار پرورشی آسترا قیمت مناسبی می باشد و دارای کیفیت عالی است. برای خرید و دریافت قیمت انواع خاویار آسترا می توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید.

فروش خاویار آسترا یا طلایی در ایران

این نوع خاویار به دلیل طعم عالی و لذیذ همچنین خاصیت هایی که دارا است روند فروش بالایی در بازار خاویار دارد. خاصیت های این نوع خاویار شامل: دارای درصد بالایی از پروتئین، اسید فولیک، مواد معدنی مانند ید و فسفر و مهم ترینشان ویتامین های B . A . D

خرید و قیمت انواع خاویار آسترا ۵۰ گرمی

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای فتحی
شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09114623642
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335