قیمت خرید خاویار اصل

قیمت خرید خاویار اصل در بازار های ایران و جهان در واحد گرم تایین می شود و که فروش مناسبی هم دارد ماهیان خاویار که در شکم خود دارای دانه های سیاهی هستند که بسیار مقوی و دارای پروتئین سرشاری است و خاویار اصل فقط در دریای خزر یافت می شود که مرغوب ترین گونه خاویار است.
خاویار قیمت گرانی دارد و کالایی اشرافی نامیده می شود و در ایران عده کمی هستند که حاضر اند برای مروارید سیاه قیمت گرانی را بپردازند. خاویار از طریق فرودگاه ها به خارج از کشور صادر گردیده و فروش خوبی هم داشته ما چندین سال قبل ۳۰۰ تن در سال خاویار به جهان عرضه می کردیم ک هبه دلیل انقراض این ماهی در سال جاری بیشتر از ۳ تن نفروخته ایم .

خرید خاویار اصل

خاویار اصل از کجا می آید

خاویار به طور اصلاز ماهی استروژن یا اوزون برون گرفت همی شود که به فسیل زنده نیز معروف می باشد . خاویار به طور عمده در جهان از کشکم سه ماهی بلوگا استرا و سوروگا استخراج می گردد .هر سه گونه ی ماه استروژن در دریای خزر که ۹۰ درصد خاویار جهان را تایین می کند یافت می شود. در سالیان اخیر در دریای خزر به دلیل سید زیاد در آن ماهی استروژن کمیاب شده است.
در دنیا ۲۷ گونه ماهی خاویار یافت می شود که بسیار مقوی بوده و جز ماهیان اشرافی جهان است که ز گونه ها پنج گونه ممتاز آن در دریای خزر یافت می شود به صورتی مهم ترین صادرات ایران نیز می باشد این پنج گونه ماهی شامل قره برون فیل ماهی اوزون برون تاس ماهی روس سوروگا و بلوگا نیز می باشد .

خرید خاویار اصل

قیمت خرید خاویار اصل

خاویار ماده ای لذیذ است که قیمت بالایی دارد که و در دریای خزر به فروش می رسد برای ۵۰ گرم از این ماهی گران قیمت قیمت بالای پرداخته می شود و فروش آن به صورت صادراتی توسط فرودگاه های تهران مشهد شیراز و تهران انجاگ می گردد و هموطنان ما می توانند این ماده غذایی لذیذ را اگر وضع مالی عالی داشته باشند با خود به خارج کشور ببرند.
قیمت این ماهی گران قیمت بسیار زیاد است و بنابراین حتی برای پنجاه گرم آن هزینه زیادی صرف می شود این مهی به کشور های اروپایی و آمریکایی و کانادایی ارسال می گردد شاید باورتان نشود ولی گران ترین ماده غذایی جهان در دریای خزر خودمان یافت می گردد و طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای فتحی
شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09114623642
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید