قیمت خرید اینترنتی خاویار بلوگا ایران

قیمت خاویار اوزون برون در تهران

قیمت خاویار اوزون برون در تهران و در بازار ایران حدود چند میلیون ارزش دارد و جزایی لوکس به حساب می آید، دانه های خاویاری از همین رو لقب الماس سیاه را گرفته اند. ماهی خاویاری اوزون برون در دریای خزر زندگی میکند و خاویار این ماهی را نیز خاویار سوروگا می گویند.

خاویار اوزون برون در تهران

خرید و قیمت خاویار اوزون برون در تهران

جهت اطلاع از قیمت روز خاویار اوزون برون از مدیریت فروش شرکت در ارتباط باشید و یا به فروشگاه آنلاین رایبد خاویار مراجعه فرمایید. البته خاویار سفارش داده شده پس از بسته بندی و فراوری ارسال می گردد.

خاویار اوزون برون در تهران

فراوری خاویار ایرانی

قیمت خاویار در بازار

قیمت در بازار وابستگی زیادی به قیمت جهانی خاویار دارد و متاثر از قیمت خاویار در بازار جهانی می باشد و به همین طبع تا زمانی که خاویار در بازار جهانی قیمت بالاتر به خود گرفته باشد، در بازار داخل کشور نیز قیمت خاویار بالا میرود. اصلی ترین مرکز برای خرید و فروش خاویار و ماهیان خاویاری شمال کشور و منطقه گیلان و مازندران میباشد.

تولید انواع خاویار

انواع خاویار ایرانی

ایران یکی از کشورهای صادر کننده اصلی خاویار سوروگا در بازار جهانی است و قیمت قیمت خاویار سوروگا در بازار جهانی نیز متاثر از قیمت و میزان عرضه این محصول برای صادرات می باشد. ایران بزرگترین صادر کننده خاویار اصل در دنیا محسوب می شود. قیمت خاویار سوروگا بسیار پایین تر از خاویار بلوگا رویال می باشد ولی طعم آن فوق العاده است. خاویار سوروگا در انواع مختلفی وجود دارد که شما میتوانید برای خرید آنها اقدام کنید.

انواع خاویار سوروگا در بازار جهانی

  • خاویار سوروگا درجه یک
  • خاویار سوروگا رقم یک
  • خاویار سوروگا درجه دو
  • خاویار سوروگا رقم یک

قیمت خاویار اوزون برون در بازار

خاویار اوزون برون یا خاویار سوروگا

منبع: خاویار ایران

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای فتحی
شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09114623642
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335