خرید خاویار پرورشی اصل و درجه یک ایرانی

خاویار چیست؟ خاویار پرورشی با دریایی چه تفاوتی دارد؟ برای خرید خاویار پرورشی اصل و درجه یک ایرانی چه باید کرد و به کجا مراجعه نمود؟ آیا می دانید خاویار درجه یک ایرانی در بازار با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟
خاویار گونه ای از تخم ماهیان خاویاری بوده است که در بخش های مختلفی از جهان دیده می شود. البته ماهیان خاویار دارای ۲۸ گونه در جهان می باشند که از این تعداد ۶ گونه از این ماهیان در کشور ایران یافت می شود. از بهترین ماهیان خاویار در دریای خزر ایران یافت شده و در بازار قیمت خاویار ایرانی بسیار بالاتر از خاویار های دیگر می باشد.

خرید خاویار پرورشی اصل

از جمله ماهیان خاویاری که در تولید خاویار نقش دارند:

  • تاس ماهی ایرانی
  • تاس ماهی روسی
  • اوزون برون
  • فیل ماهی
  • ماهی شیب
  • ماهی استرلیاد
  • ماهی بستر
  • ماهی سیبری

دریای خزر یکی از بزرگترین دریا هایی است که توانسته است بیش از ۹۰ درصد از خاویار کل جهان را فراهم آورد و همچنین این دریا به خوبی توانسته است بهترین ماهیان خاویاری را پرورش و وارد بازار نماید. از برترین انواع خاویار ایرانی می توان به خاویار بلوگا اشاره کرد و این نوع خاویار طلایی از فیل ماهی استخراج می شود و از مرغوب ترین انواع خاویار معرفی شده است.

مزرعه پرورش ماهی خاویاری در کالیفرنیا آمریکا

خصوصیات خاویار پرورشی

با وجود کمیاب بودن ماهیان خاویاری و همچنین سخت و دشوار بودن صید این ماهیان، پرورش دهندگان تصمیم به پرورش ماهیان خاویار و تولید خاویار در جهان گرفتند. البته هر ساله بیش از سه تن از خاویار ایرانی در جهان به فروش می رسد و کشور ایران توانسته است از نظر پرورش ماهی خاویار موفق باشد و بیش ترین خاویار کل جهان را تأمین نماید.

البته باید بدانید که هر چیزی که به صورت طبیعی وجود داشته باشد، بهتر و مرغوب تر است و این موضوع در مورد خاویار نیز صدق می کند. خاویار دریایی از مرغوبیت و قیمت بالاتری نسبت به خاویار پرورشی برخوردار می باشد و اما به دلیل کمیاب بودن خاویار دریایی، خاویار پرورشی جای آن را می گیرد.

خرید خاویار پرورشی اصل

انواع خاویار های مرغوب ایران

  1. خاویار بلوگا ایرانی
  2. خاویار آسترا ایرانی
  3. خاویار سوروگا ایرانی
  4. خاویار بری ایرانی
  5. خاویار کلاسیک ایرانی

ویژگی های خاویار اصل و تفاوت آن با خاویار تقلبی

خاویار اصل و درجه یک دارای ویژگی هایی است که در خاویار های تقلبی دیده نمی شود. البته می توان گفت که خاویار اصل از هیچ چسبندگی برخوردار نمی باشند و از اشکال مختلف و اندازه های متفاوتی برخوردار هستند ولی خاویار تقلبی دارای شکل های دایره ای بوده و در اندازه های یکسانی دیده می شوند.

خرید خاویار پرورشی اصل

خرید خاویار پرورشی اصل

شما می توانید بهترین انواع خاویار ایرانی را از سایت فروشگاهی رایبد خاویار به صورت اینترنتی خرید نمایید. خرید خاویار پرورشی اصل و درجه یک ایرانی از رایبد خاویار www.raibodcaviar.ir به صورت عمده و جزئی انجام می شود و با تماس از طریق شماره زیر به خرید انواع خاویار بپردازید.

خرید خاویار پرورشی اصل

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای فتحی
شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09114623642
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید