خریداران خاویار درجه یک دریایی

خریداران خاویار درجه یک دریایی از اقسا نقاط ایران و جهان برای این ماده غذایی گران قیمت صف کشیده اند و هزینه هنگفتی را برای آن می پردازند حتی پنجاه گرم از این ماده غذایی مقوی یا مروارید سیاه نیز قیمتی بالای سیصد هزیار تومان دارد و فروشندگان بسیاری در ایران نیز دارد.
خاویار یک غذای اشرافی در جهان و قیمت بالایی نیز دارد و فروشندگان آن در ایران سالیانه ۳ تن از آن را بفروش می رسانند ر این امر دلال ها نقش به سزایی دارند چون عامل اصلی بالا رفتن قیمت آن می باشند حتی دلال ها به مراکز تامین عمده این ماده غذایی دریایی نفوذ داشته و تورم بازار و حقوق کارگران نیز تاثیرگذار است.

خاویار درجه یک دریایی

آشنایی با خاویار

خاویار از گونه تاس ماهیان استو بسیار کمیاب بوده و دانه های این ماهی که در شکم آن تولید می گردد گاها به اسم مروارید سیاه به فروش می رسد گرچه انواع رنگ های مختلفی نیز دارد و خریداران خاویار درجه یک دریایی بیشتر مروارید سفید را به عنوان محصول دریجه یک دریایی در دریای خزر خرید می کنند.
خاویار انواع مختلفی دارد که به ۲۷ گونه در جهان می رسد و ۵ گونه از آن در جهان ممتاز هستند که در دریای خزر افت می شوند البته در سالیان اخیر خاویار چینی بی کیفیت جای ما را در بازار جهانی گرفته و باعث کاهش صادرات این ماهی از ایران گردیده است این ماهی د فرودگاه های مشهد شیراز و تهران به خارج کشور ارسال می گردد و فرودگاه ها نقش موثری در این امر دارند.
خاویار ماده غذایی است که ۷۴ درصد آن پروتئین و ۲۵ درصد آن کلسترول است و به بیماران قلبی پیشنهاد نمی شود اما از لحاظ پروتئینی دارای ماده لسیتین است که از انواع آمینو اسید های مهم تشکیل شده و این پروتئین پیچیده بسیار کمیاب بوده و در دانه های این ماهی یافت می شود.

خاویار درجه یک دریایی

قیمت خاویار درجه یک دریایی

دریای خزر بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان را تامین می کند و اگر صادرات ما همانند گذشته می بود این ماهی می توانست جایگزین نفت برای صادرات باشد. فیلم ماهی بلوگا ، تاس ماهی روسی یا چالباش قره برون یا تاس ماهی ایرانی ماهی شیب و ماهی ارون برون یا سوروگا از گونه های اصلی این ماهی در دریای خزر می بشند.
اگرچه این ماهی یک کالای اشرافی در جهان خریده می شود در کشور ما کمتر افرادی به خرید این کالا می پردازند .

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای فتحی
شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09114623642
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید